0
  • 0,00 €
  • REKISTERÖIDY / KIRJAUDU

Tarinapeliä - Sponsorin käsikirja

Kirjan päätavoitteena on luoda kokonaisvaltainen kuva nykyaikaisesta sponsorointiyhteistyöstä. Kirjan runko muodostuu teoreettisesta viitekehyksestä ja TARINA-toimintaohjelmasta. Ohjelma kertoo konkreettisesti ja yksityiskohtaisesti, mitä missäkin vaiheessa tulee tehdä. Kirjassa on myös täydentävää tietoa, ajatuksia herättäviä asiantuntijanäkemyksiä ja esimerkkejä elävästä elämästä. Kirja on julkaistu yhteistyössä Mainostajien Liiton kanssa.

12,00 €

Lisätiedot

ISBN 952-99075-1-6
ISSN 0782-3843
Tekijät Erkki Alaja, Christina Forssell
Hakusanat urheilumarkkinointi, urheilusponsorointi
Sivumäärä 184
Kieli Suomi
Painosvuosi 2004
Kustantaja Suomen Urheilumuseosäätiö